Köket klart...

för pyntning. Har iofs satt upp julgardiner men det skall upp  lite tomtar oxå... Gubben håller på med vårt sovrum, eller rättare sagt han sitter framför datorn i vårt sovrum. Fast han väntar på att barnen skall somna så han kan väcka dom med dammsugaren igen...

Har gjort en liten städplan inför julen. Funkar den så skall jag försöka få igenom att den får stanna även efter sen.

I morgon skall jag iväg och shoppa (kanske) och luncha. Det var ett tag sen vi var iväg bara vi två så det skall bli trevligt.

När jag kommer hem igen så är det pojkarnas rum som skall städas och röjas. Skall även slänga en massa leksaker tänkte jag. Sånt som inte används längre samt är trasigt m.m. De får ju en massa nytt om en vecka som skall få plats... suck!!!

Nä... om man skulle ta sig en liten baileys kanske?? Det var ett tag sen... Mumma...

Kramar...

Zupermom

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback