Mycket tid på jobbet blir det nu..

Var ju i väg i fredags med en kollega och handlade en massa möbler på Ikea... Det gick på nästan 18.000 så det blev ju en del som ni förstår. 2 vitrinskåp, 1 pelarbord, 4 fotöljer, 1 sideboard och en massa annat småplock... Chefen hade godkänt detta inköp så vi shoppade loss... ler...

Men nu skall ju alla grejor plockas ihop oxå... Och det går inte att göra det när man jobbar, kan ju inte gärna låta de gamle få ligga kvar i sängen för att vi inte har tid att ta upp dem för att vi bygger möbler?? Eller hur?? Och lite jobbigt är det att ha en hylla halvfärdig och så larmar någon för att de behöver gå på toaletten... Så var det i lördags när vi började sätta ihop möblerna och då var det bara fotöljerna och pelarbordet vi satte ihop, kändes som att jag och en annan bara höll på med möblerna och de andra två stackarna jobbade häcken av sig... Så därför får vi gå in på ledig tid och göra detta... Långt inlägg om ingenting igentligen... Hoppas inte ni tröttnade på vägen...

Men det ger ju oxå lite goa x:tra pengar i slutet av månaden... Sitter ju inte fel i en månad som december...

Har inte en aning om vad jag skall köpa i julklapp till barnen.. Säger som syrran... Dumt att köpa leksaker bara för den sakens skull, de har ju mängder redan... Får kanske sätta mig och rensa i varje rum och riktigt gå igenom och SLÄNGA saker som är trasiga och för bebisaktiga m.m.... Och när skall jag hinna detta då??? SUCK!!!!

Barnen är hemma med feber och hosta nu, eller 2 av dom ialla fall... Får hoppas de är friska till helgen för då skulle goa vänner till oss komma ner och festa lite samt sova i husbilen... Fast är de inte friska så kan man ju alltid skylla på detta till den familjen vars ena barn vi skall passa... Ja ja... det löser sig nog.... De barnen är lugna och fina när det bara är en av dom som är någonstans... Det värsta är att mina barn blir som tokiga när nått av dessa barn är här...  Tur det bara är 1 av dom som skall komma... HOPPAS jag....

Nähä... Dax att leta upp sängen, skall ju som sagt vara tillbaka på jobbet i morgonbitti för att montera möbler...

Massa kramar...

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: MIPI

Jag kan skruva för en billig peng!! ;) ;) ;) ;)
see you on saturday
kramisbananis

2007-12-05 @ 10:46:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback