Nytt År och ett Nytt liv...

Har idag vart på inskrivning på Itrim och fick en snabb genomgång om vad Itrim står för och vad de gör. Fick även en genomgång om hur deras stationsgym funkar. Verkar bra där... Skall tillbaka på tisdag för hälsoanalys och efter det så sätter jag igång med viktminskningsprogrammet... Så BEACH 2008 here I come.... ler...

Kommer att lägga in all information om hur det går och hur mycket jag minskar i omfång över hela kroppen allt eftersom...

Kommer behöva mycket pepp och uppmuntran så skriv gärna kommentarer.... ler...


Skall jobba i morgonkväll och även den 1:e skall jag jobba kvällen så det kommer bli en lugn nyår för min del. Skall ner till ett par vänner efter jobbet och fira. Kommer säkert bli jättetrevligt...



Så ETT GOTT NYTT ÅR alla mina vänner.... Så ses vi på Beachen i sommar... ler...


Kramar...

Zupermom

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback