Tomten var snäll mot mig...

Han gav mig en morgonrock som är så mjuk och skön, två utelyktor i olika storlekar, 1 kartong med ljus till lyktorna, en chokladask, en kokbok till husbilen och en påse med tomteskum...

Gubben fick en liten helikopter av mig och en dvd box med Albert och Herberts bästa + deras julkalender. Sen var han med på lyktorna, ljusen, chokladasken samt tomteskummet...

Barnen fick som vanligt alldeles för mycket... ler... Men det är ju barnens jul så det skall ju vara mycket julklappar till dom...

Sen var det massor med god mat, Kaffe Baileys och cider... Fast det alkoholhaltiga höll jag mig ifrån tills efter jag vart på jobbet en stund. Skulle dit och hjälpa de som jobbade igår kväll då det var en vikarie samt en som är så slö så man undrar vad hon gör där... Men när jag kom dit vid 6 så låg nästan hela gänget redan så det enda jag behövde göra var att hjälpa till med en dam och sen satt vi resten av tiden... Men det blir ju goa pengar... ler...

Hoppas att ni andra har haft en riktigt bra jul och att tomten har vart snäll mot er oxå...

Massa kramar...

Zupermom...

P.s. God fortsättning på er... D.s.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback