Besviken x 2!!

Gubben kom med en mindre glad nyhet härom morgonen... Han blir av med körkortet i upp till 3 månader... Kan ju meddela att hans chef blev mindre glad när han ringde till honom och meddelade att han inte kan ta sig in till jobbet på ett tag... Inte själv ialla fall... Idag har jag kört in honom men det är inget jag kommer att göra till en vana för honom... Han får allt pallra sig in själv det mesta, vilket inte är det lättaste då han behöver ha bilen i jobbet... Inte mitt problem...

Detta har vart på gång i ca 2 år och först nu när domen kom så klämde han ur sig detta... Är rätt så besviken på att han inte sagt något innan till mig...

Den andra jag är besviken på är min son... Han har vart inblandad i en del bråk på skolan det sista och han har sparkat och slagit och spottat på en tjej, samt sparkat en kille mellan benen... Så nu har han utegångsförbud, godisförbud och fikaförbud i en vecka... Fortsätter han bråka så har jag sagt att han får förlängt straff fram till julafton...

Får hoppas att han skärper till sig... För så här kan/får han inte hålla på...

Men idag på min lediga dag tänkte jag börja göra lite adventsmysigt här hemma. Plocka fram adventsstakar m.m...

Så nu har jag inte tid att sitta här längre...

Och ni som läser här kan väl undvika att kommentera mitt inlägg här till gubben... Han skäms nog ändå... Men jag behövde få ur mig det någonstans...

Kramar...
Zupermom

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback