Trötta barn hade jag igår...

Och det är inte så konstigt efter 3 timmars lek på Bus & Leklandet på Backaplan... Grabben hade önskat att ha kalas där och som en snäll mamma man är så gick jag givetvis med på det. Så det var 9 killar från klassen och hans 2 syskon som var med, totalt 11 st. Började med hamburgare och pommes inne på Spiderman rummet och de hann ju knappt äta upp förrens alla ville ut och leka. Men först skulle vi ha presentöppning... Han fick en massa kul saker som tex. en spion kikare som man kan se i mörker med, en vulkan, Bionicle figurer, trollerilåda, böcker m.m. Sen sprang alla ungar ut och lekte... Såg ju inte röken av många av dom förrens det var dags att äta glassen vid 3... Hade lite extra koll på de två små... Gick väl lite för vilt till för deras skull... En massa barn var det ju där och många större som inte tog någon hänsyn till de mindre... Lite trist tycker jag... På vägen hem kände både jag och gubben att det kändes konstigt i huvudet.... DET VAR TYST!!!! Den ljudvolymen som det är där inne kan ju aldrig vara bra för de som jobbar där... Tur man inte är där så ofta... Då får man väl tinnitus eller nått...

Var lite kul för när vi släppt ut barnen från Spiderman rummet så kom en gammal kollega till mig upp för trappan med kameran på magen... ler... Det visade sig att hans dotter hade kalas där oxå.... Lite kul för vi har ju knappt setts sen jag slutade på vårt gemensamma jobb... Han är inte kvar där heller så när jag kommer dit för att hälsa på så kan jag inte se honom där heller...

Jobbar idag...   7-21.... Lite långt men känns ändå helt ok... Är ju roliga personer man jobbar med så då är det ok...
Och nu har jag 1 1/2 timmas rast så varför sitter jag här när jag skall gå och lägga mig på soffan och vila en stund???

Kramar...

Zupermom

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback