Var ett tag sen jag skrev här sist upptäckte jag...

Kanske dags att uppdatera den här bloggen... Fast ni som läser vet säkert vad som hänt och ni andra kommer säkert snart att inse vad som hänt i mitt liv sedan 2005...

Har idag vart och shoppat med en väninna och hennes dotter. Vi var så "fula" att vi lämnade in barnen på lekrummet i två timmar så vi skulle få handla i lugn och ro... Och det var så skönt, inga barn som sprang omkring, inga barn som försvann, inga barn som jag blev arg på m.m... Finns det lekrum kan jag rekomendera att lämna in dem där... ler...

Hittade julkläder till barnen. Har tagit upp mina föräldrars eller rättare sagt mammas julsed att på julaftons morgon finns det några paket brevid sängen som man får öppna när man vaknar. Ett innehåller kläder som man skall ha på sig under dagen och ett eller två paket som innehåller en bok, en leksak eller nått annat som man kan sysselsätta sig med på morgonen och under dagen. Så de kläder jag hittade idag skall barnen alltså få när de vaknar på julaftons morgon...

En massa kramar till er som vill ha...

Zupermom


Kommentarer:
Postat av: Perny

lekrum is the shit!

Ja det var ett tag mellan blogginläggen :D men jag hoppas du uppdaterar hädanefter så jag kan hänga med i svängarna, jag som bor så avsides :(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback