Dax igen då...

Har återigen slarvat med att vara här inne och skriva... Men ha tålamod med mig, tids nog så kommer det uppdateringar...

Veckans vikt förra veckan var 81,5... Dagens vikt var inte rolig att se... 82.9... Det är ju för 17 på onsdag jag skall till läkaren för ny bedömning ang magop ju... Och då får jag inte väga över 80.... Hur fanken skall jag lyckas med detta????? Idag kom iofs mensen (så jag är inte gravid!!!!), så då har jag lite plus där... Så jag får äta pulver i två dagar nu för att ha en chans att komma ner till 80... Men det är det värt... Får jag bara op. så är jag nöjd... Så ni kan väl hålla tummarna på onsdag är ni snälla...

Helgen har gått i ett... I fredags var det gatufest här... 21 hus var inbjudna... Det kom 6... Det tyckte jag var lite dålig uppslutning, men man kan ju hoppas att det kommer fler nästa år... Fick även veta att barnens kompis skall flytta... Trist... Han har ju iofs sin mormor och morfar här på gatan så helt försvinner han ju inte och han kommer även gå kvar i skolan...

Sen igår kom kompisen ner med sin son... Kärringen hans var på möhippa, men jag vet att hon hellre hade vart med här... Grillade och drack lite cider... Var ganska mör sedan fredagens ciderintag så jag tog det ganska lugnt... By the way... Tack M2 för cidern... Du skall få pengar för den... Hur mycket vill du ha??? ler... Senare på kvällen dök 4 kompisar till upp, spelade lite kort och sen gick de vid 12...

Upp tidigt idag då gubben skulle iväg till flygshowen på Säve... Sen åkte jag och barnen vid 3 för att handla present till kusinen som fyller 8 idag... Fastnar givetvis i köer på motorvägen då det skett en olycka... Men lyckades komma fram till affären 30 min innan de stängde... Phu... Fick köpt present och killespel... Så nästa gång det är fest så skall här spelas kille.... he he....

Hem till fd svägerskan (hade köpt med en blomma då jag inte vart där sedan de flyttat) och har ätit middag och pratat och skrattat med familj och vänner...

Kom hem nu vid 21... och har just slängt barnen i säng... Skall nog göra det samma ganska snart då jag är rätt trött nu...

Fick 2 trevliga kommentarer från gästerna hos svägerskan... De tyckte jag gått ner i vikt och att jag såg väldigt fin ut... Gissa vem som sträcker på sig... ler...

Men nähä... Slut för idag... Tills vi hörs nästa gång vilket nog blir på onsdag efter läkarbesöket.... Glöm nu inte tummhållningen bara....

Massa kramar...

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: Mia

Kärringen de e la ja de!! oja ja hade hellre vart där!! Du fixar de där kilona till på onsdag!

Tummarna hålles stenhårt vettu!!

Och du, du har blitt jättefin, inte för att du va de innan men du vet..

Kraaaam

2008-09-01 @ 18:14:30
Postat av: Mary

Håller tummarna för dej imorn...det är väl onsdag imorn?? har tappat tidsbegreppet helt..haha..

Kramissar!!

2008-09-02 @ 20:02:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback