Hoppas, hoppas, hoppas...

att kallelsen till plastikmott. kommer nu i veckan... Har ju iofs fått en tid men det är alltid bäst att ha en kallelse bakom sig...

Vikten i fredagsmorse var så bra så jag nästan trodde jag såg i syne... 80,4 kg... Ynka 5 hg från att vara under 80 kg... Men tyvärr så gjorde ju resan fre-lör sig påmind så i morse när jag ställde mig på vågen innan jobbet så var den ju givetvis på 82 kg... Men motivationen är ju just nu i topp så jag nedslogs inte av det utan har ätit pulver, samt rätt bra mat idag och druckit mycket vatten så det borde visa resultat i morgon...

Helgen då?? Jo den började i fredags med att vi packade min bil full med grejer som skulle med i husbilen, åkte och hämtade gubben på jobbet, åkte till svägerskan och hämtade husbilen och drog sedan iväg... Hade ju bokat träff med vänner i Borås på lördagen så vi drog kosan dit och la oss på Borås Djurparks parkering... Hittade en stoor ficka där bilen fick plats samt att vi kunde ställa bord + stolar där oxå (vilket vi gjorde på lördagen efter Djurparksbesöket). Så det var nästan som en egen liten täppa... ler...

Övriga i sällskapet kom sent... ler... Av diverse olika saker... ler... Men tillslut så var vi samlade och gick i gemensam trupp till djurparken... Var himla mysigt trots alla #&&%//(¤%&#& getingar... Det var bara en av oss som blev stucken (lider med dig) som tur var, men det kunde vart fler... hua...

Såg elefantbebisen... Så liiiiiiiten (stor) och söt... ler... Såg även björnar, tigrar, lejon, järvar, sälar, rådjur, renar, fåglar, giraffer (eller gaffler som lilltjejjen sa...), zebror... Dvs en massa djur alltså... Fast vad hade ni räknat med när det var en djurpark vi var i... ler...

Efter några timmar var dags att gå hem så vi gick till husbilen och drack kaffe samt åt min sockerkaka jag bakat i husbilen. Lite kladdig i botten och liiite väl genombakad (gubbens fel)... Men helt klart ätbar...

Där bestämdes det att vi alla skulle åka hem till oss och äta tacos samt intaga en del alkohol... För vissa då... Jag tog några cider men skulle ju upp och jobba idag så det bidde inte fler än 2... Men det kommer ju fler helger...

Efter jobbet gjorde jag en tacopaj på resterna... MUMMA!!!! Och sen åkte jag och gubben + 2 barn in till Götet för att hämta våra bilar samt lämna tillbaka husbilen... Den tredje ungen var hos en kompis och lekte och sen gick han till farfar för att invänta våran hemkomst...

Men nu skall jag leta reda på kudden och täcket... Skall ju upp och jobba i morgon igen så det är väl lika bra att lägga sig...

Skall bli spännande att se vad vågen visar i morgon...

Natti natti...

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: Mary

Mkt trevlig helg!

trots att jag skulle jobba på söndagen..=)

Kramissar !!!

2008-08-19 @ 18:13:24
Postat av: perny

"att kallelsen till plastikmott. kommer nu i veckan..."



Vad har jag missat? tell me all the details?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback