Attans oxå...

Kom på innan att jag inte alls kan vara med och dansa Linedance på torsdag... Har ju mötet med Itrim då... Ja ja... får gå på söndag då istället... Sen när mötena på Itrim är slut eller slut är ju fel ord utan de är varannan vecka och glesare kan jag vara med på torsdagar oxå... Fast på söndag är vi bjudna på kalas kl. 13... Men vi hinner hem tills dess, måste det.... ler... VILL DANSA!!!! Det var så kul.... och jobbigt... Det trodde jag faktiskt inte... Men på 2 timmar lärde hon oss 3 danser... Inte illa va??? Så nu kanske man hänger med på söndag då i stegen... ler...

Annars har jag inget att rapportera... Skall försöka ta mig och träna i morgon och torsdag och fredag... Lördag är det stängt och söndag hinner jag inte... Så det måste bli dessa 3 dagar... Det fixar jag lätt...

Ha en bra kväll, nu skall jag lägga mig i badet en stund....


Kramar...

Zupermom

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback