Då kör vi då...

Har just druckit upp min första shake.. Och den var väl ingen höjdare direkt... Man får krydda de lite, men tänkte jag får smaka på de naturellt först... De kan ju vara goda, eller inte....

Min vikt då...

På invägningen på Itrim vägde jag 96,2 kg (med kläder, mitt på dan) och här hemma vägde jag idag på morgonen (utan kläder) 95,8 kg. Resan kommer alltså gå ifrån dessa vikter ner till ca 70 kg... Det är en del men ta mig 17 om jag inte ska lyckas denna gången...

Dax att gå men kommer uppdatera under dagen...

Zupermom

Har just kommit hem efter en lång promenad med en kollega. Kollade på stegmätaren när vi kom hem till henne och enl den hade jag/vi gått över 9000 steg under promenaden... Är ju nästan lika mycket som jag går under en dag på jobbet ju... Hoppas resten av veckan blir lika bra...

Dax att ta nästa shake om en stund.. Börjar känna mig hungrig, får nog bli en vaniljshake denna gång... Måste ju som sagt prova... ler...

Till senare...

Zupermom

Sista inlägget för i dag..

Dagen har gått bra... Shakerna smakar bläk (vilket var väntat) så jag ser fram emot morgondagen.

Tänkte lämna V i skolan och sen åka in och ta ett pulspass och sen är det dags att åka och jobba...

Men nu är det hög tid att hitta till sängen...

Ha en bra dag och tack för stödet...

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: Perny

Ok, men då är vi ganska lika du och jag. Jag ska försöka gå ner till 65 jag, så vi får väl försöka göra resan tillsammans här!!! Nu jävlar ska det gå! Du kommer få ett försprång nu bara eftersom du kör med pulver nu och jag går över till riktig mat, går ju lite långsammare då. Mipi får vi ta med så blir vi en trio i pepp och jävlaranamma!! I sommar blir det vi tre och plajjan!

Postat av: Mipi

HAHA PLAJJAN här kommer vi..
me en sötsliskig drink *blink blink* LYCKA TILL!!

2008-01-07 @ 14:37:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback