Dagen idag...

Har gått jättebra... Har ätit mina shaker och stegmätarna (ja ni ser rätt) visar.....13628 och 9851.... Undrar vilken som går rätt??? Den som visar mest är den jag fick på Itrim som de säger är en av 2 godkända på marknaden. Den andra fick jag med tidningen Må bra jag köpte igår... Tror jag håller mig till den som visar mest... ler... Tror de är ungefär lika kassa båda två, men har ingen lust att lägga ut 300-400 på en riktig. Så noga är det inte för mig att räkna stegen...

Var på första gruppträffen på Itrim idag och det var rätt ok. Presenterade oss, gick igenom lite i vår träningsbok. Blev lite missnöjd med att det "bara" är vägning varannan vecka och att de inte tyckte vi skulle väga oss hemma under tiden... Skiter jag högaktningsfullt i... Vill jag väga mig hemma så gör jag det... Är ju inte så att jag springer och väger mig varje kvart för att se om nått hänt, utan 1 ggr/veckan är det som gäller... Trots att jag fuskade häromdagen...

Hungerkänslorna kommer ibland men då dricker jag antingen en massa vatten eller om det är läge för mat så äter jag, så jag måste faktiskt säga att det går väldigt bra för mig just nu...

Sen vet jag inte om jag gör nått dumt, men de sa på hälsoanalysen att om jag behövde tugga på något så kunde jag ta några gurkbitar så det gör jag varje kväll... 4 st 2 cm gurkstavar tuggar jag i mig... Kan väl inte göra någon större skada eller??? Får fråga min coach när hon ringer i morgon...

Sen vill jag få bort en av de förbättringar jag skrivit upp... Eller få bort är fel ord, vill byta ut den mot något annat... De ville jag skulle sluta röka nu oxå och det fixar jag bara inte... Försökte få fram det på hälsoanalysen, men de trugade och jag gav efter men inser att jag får ta en sak i taget... Så idag sa jag det och hon skulle kolla på vad jag skulle kunna ha där istället. Därför ringer hon mig i morgon...

Nähä...

Dax att nana kudde... Börjar jobba 6.45 i morgon...

Natti natti...

Zupermom


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback