Dax för nytt möte på Itrim...

Fast ingen vägning idag... Snyft... Ja ja... får tåla mig tills nästa vecka då...

Skall iväg och hämta mina provlinser innan och även ta ett gympass innan mötet så jag skall strax åka...

Fick köpt mig en viktväktarkokbok innan idag... Fanns många goda recept där i och alla ligger under deras 5 points... Verkar ju gott inför framtidens ätande... Köpte även en hamburgarkokbok till gubben där det fanns alla sorters konstiga och intressanta burgare i alla sorters kött... Vill smaka... ler...

Men nu är det dax att packa gymväskan....

Kramar Zupermom

P.s.Skickar massa kramar till en nyfunnen Itrim kompis som just nu verkar ha det jobbigt... D.s.

Kommentarer:
Postat av: MIPI

Viktväktarna har goda recept!! har ett mä fläskfile å klyftpotatis som du ska få sen. Så ni vägs inte varje vecka??
Hamburgeboken låter intressant ;)

Kram

2008-01-24 @ 17:16:37
Postat av: Grodis

Men vad gullig du är! TACK!
*tar åt sig och antar och hoppas jag inte gör bort mig nu* ;-)
Duktiga du som gymmar!

Och ett stort, stort GRATTIS på födelsedagen i efterskott! Hurra, hurra, hurra, hurra!

Många kramar!

2008-01-25 @ 23:52:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback