Det går neråt....

Vikten alltså... Var vägning idag på Itrim och för två veckor sedan när jag var där så visade vågen på 96,2 och idag.........91,8.... Alla andra värden hade åxå gått ner så jag är supernöjd...

Var ute på en prommis innan idag oxå trots kyla och vind men skönt var det....

Ha en bra kväll....

Zupermom


P.s. Kan numera ha min egen förlovning samt bröllopsring så jag har fått flytta mammas till långfingret istället... Den dagen jag inte kan ha hennes ring längre skall jag sätta den i ett halsband om halsen och när jag gått ner det jag skall så får jag förminska den. För hennes ring kommer jag alltid att ha på mig....

Saknar dig mamma, du skulle vart här nu och pushat mig.... D.s

Kommentarer:
Postat av: Mipi

Fasiken va bra!!
Det är riktigt, man ska trotsa vädret.. ler ... And on vill it go!! Kramar

2008-01-17 @ 20:56:08
Postat av: Mipi

Fasiken va bra!!
Det är riktigt, man ska trotsa vädret.. ler ... And on vill it go!! Kramar

2008-01-17 @ 20:56:25
Postat av: Perny

Visst är det skööönt! Kilona bara rasar av! Glöm inte att smörja dig bara. Jag fick tipset Lóréal nutrilift. Turkos flaska. Ska hjälpa hudenatt dra ihop sig, t.ex. på magen, så vi ser riktigt fina ut i våra bikinis ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback