En slappar dag idag...

Har mest suttit på soffan eller framför datorn. Min kollega kunde inte gå med ut på promenad idag, och eftersom regnet har fallit hela dagen (dålig undanflykt jag vet) så har jag inte heller kommit ut. Däremot så tog jag och gubben en promenad till tappen innan och köpte lördagsgodis till barnen, så lite har jag rört på mig idag i alla fall...

Skall in och köra ett pulspass i morgon trots att det är öppet hus där och förmodligen mycket folk, men jag kör mitt pass och vill de se hur jag ser ut när jag tränar så varsegod och titta då...

Idag har jag faktiskt inte vart hungrig när jag skulle äta 2 av måltiderna, har ju iofs ätit ändå då jag måste få i mig mina 4 shaker. Men jag har däremot bäljat i mig en massa vatten så jag springer på toa hela tiden... lite jobbigt men man vänjer sig väl.. ler...

Snart har 1 vecka gått och då har jag "BARA" 9 kvar....

Natti natti...

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: Mipi

9 veckor går fort...

2008-01-13 @ 09:21:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback