Gått ner igen!!!

-2.3 kg på en vecka... ler.... Trodde jag kanske skulle sluppit den där tråkiga 9 framför vikten men icke... Får bli nästa vecka i stället... 

Var och körde ett pass vid lunchtid idag och jösses vad jag körde på... Undrar om det var för att gubben och barnen var med och tittade eller om det var lite jäklar anamma att nu skall kilona bort?? Vad tror ni??? ler...

Fick köpt mina promenadskor idag oxå då jag gått ner 5 kg sen första vägningen... Var så lycklig... ler... Barnen var lite griniga för att de inte fick nya skor men de får ju det titt som tätt ändå och idag var det mammas dag att shoppa lite... Fast kläder blir det inte än, har ju en del liggandes i garderoben som fortfarande går att använda....  Men jag har beställt Cellbes katalog för där fanns en hel del jag skulle kunna tänka mig att ha till våren sommaren... Vet bara inte vilken storlek än men det får jag fundera på... ler...

Ha en fortsatt bra kväll...

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: Mipi

Det är apbra!!
Haha ja de kan gott få bli lite tjuriga över att de inte fick nåra nya skor hahaha
Blir nog bar en träningsdag för mig denna veckan.. ler spinna igår här i täby, fick bygga ihop cykeln själv hahahah nästan iaf..
Kramar å hejjar ¨på.. Still going strong!! GO GIRL

2008-01-23 @ 15:23:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback