I morgon får jag svar...

om det hänt nått mer än det där kilot som försvann i början av veckan... Men det tror jag det har gjort då jag i morse fick ta på mig ett skärp för att slippa gå och dra upp byxorna hela tiden... ler... Skall bli spännande att se resultatet...

Idag har jag vart i stan och fikat (en kopp kaffe, ett glas vatten och en shake till mig) med en kompis och hennes dotter. Hade med mig V då han behövde ha nya underkläder, men det är inte lätt att ha en "karl" med sig när man går i affärer... Så mycket stönande och suckande och vägrande att gå in i affärer.... Tror jag blir tokig.... Men till slut fick vi tag på allt vi skulle ha...

Efter det åkte vi till gymmet så jag kunde ta ett pulspass... Så skönt det var.... Hade ett högre tempo idag än vad jag haft innan, får väl se om jag kan hålla samma tempo i morgon... Tänkte försöka pulsa mån, ons och fre nu de närmsta veckorna så får man helgen hemma i lugn och ro... Kan gå promenader de dagarna istället...

I morgon är det jobbdag igen så det är väl snart dax att hitta kudden...

Natti natti...

En spänd Zupermom....

Kommentarer:
Postat av: Mipi

Klart det har hänt mer än det där lilla kilot!! Gött när man måste ta till skärp =D
Kram

2008-01-13 @ 22:34:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback