Ja må jag leva...

Jaha... Idag blir jag alltså 35 år... HUA!!!! Snart 40 ju... Ja ja bara att inse fakta, jag blir bara äldre... ler...

Dagen började med att gubben och barnen kom in och sjöng för mig. Av barnen fick jag nya hörlurar till min Mp3:a och av gubben fick jag gåstavar med diverse funktioner. Blev jätteglad...

Sen åkte jag iväg och tränade och det gick riktigt bra, fast inte lika bra som i måndags men skall ev dit och träna i morgon innan möte oxå annars tar jag det på fredag innan jobbet...

Tog en sväng på kungsmässan, hittade en tröja som jag provade men varken stlr 46 eller 44 passade så då struntade jag idet... Fick köpt mig en hel hög strumpor i stället, behövde det mer faktiskt...

Åkte sen till jobbet och har jobbat nu fram tills 21. Hade med mig en Wienertosca som jag bjöd mina kollegor på men tog inte en enda smula själv... Var faktiskt inte ens sugen på att smaka heller...

Men nu i kväll sitter jag här framför datorn och äter lite gurkbitar... Lite måste man ju fira eller hur??? ler...

Nähä... om man skulle ta och gosa lite med gubben i soffan...

Kramar än äldre Zupermom.... ler...


Kommentarer:
Postat av: Mipi

GRATTIS!!
Sablans.. visste att de va nått jag missa!! Men Niklas har väl inte ringt han heller =P
Men vi säger iaf GRATTIS VÄNNEN!!
35 e ingen ålder.. ja är där om ett år hahaha
KRAMAR!!

2008-01-24 @ 17:14:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback