Jobb, jobb, jobb och åter jobb....

Har jobbat hela helgen... Fredag kväll (13.30-21), lördag dag (7.30-16) och hela söndagen (7-21)så nu är jag ganska så trött... Har ändå skött mig och druckit mina shaker och inte smakat nått... Jo förresten nu ljög jag ju... Kokade blomkål som blev över igår kväll när vi hade besök och var ju "bara tvungen" att ta en liiiiten blomkålsbit och smaka så den var ok...

Hade gäster här i går och en av dom såg ut som en (ursäkta uttrycket, inget illa ment) neger när hon steg innan för dörren men det är klart efter 2 veckor i Thailand så.... Welcome home M2.... och Miffo.... De andra var goda vänner och deras två pojkar och eftersom jag fyllt år i veckan hade de med sig en jättefin ljuslykta som hänger... Men istället för att bjuda på chips och en massa annat onyttigt (bjöd iofs på kakor och bulle) så hade jag köpt gurka, paprika, blomkål och morötter. Det enda som lämnades kvar var blomkålen... Konstigt... Det är ju så gott....  Sen hade jag köpt 2 st lätt creme fraiche 4% och blandat med olw och estrella dipsås... Trist bara att jag inte åt nått själv... Ja jag tog ca 4-5 gurkbitar utan dipp men annars åt jag inget... Så nöjd med mig själv...

Fick åkt och lämnat ryggsäck med pyjamas och tandborste till V som skulle sova hos en klasskompis för första gången... Det visade sig idag när han kom hem att han inte lagt sig före 2... Jädra unge till att vara vaken... C hade somnat innan och hans föräldrar ville oxå lägga sig men inte min son inte... Typiskt V....

I morgon är det vägdag igen och det är alltid lika spännande... Skall bli kul att se vad vågen visar i morgon...

Men nu är Zupermom zupertrött och skall leta upp min säng...

Godnatt på er mina vänner och Godnatt kramar till er alla...

Zupermom

P.s. Ja Grodan det var dig jag menade... ler... Så du gjorde alldeles rätt i att ta åt dig... Kram... D.s.

Kommentarer:
Postat av: Mipi

Haha en neger.. ja efter 2v där så.. jag får la sola hela veckan så jag inte ligger efter så mycket hehe. Busig son hörru!! ;P
Du e jätteduktig som kämpar på.. nyfiken på vågresultatet! Tummen upp!! Kjamar i massor från oss alla tre som hemma!!

2008-01-27 @ 22:11:36
Postat av: Mary

Ja tackar tackar...kul å bli brun för en gångs skull..haha..=)Va hamnade vågen på här nu då?? Kramissar!!

2008-01-28 @ 07:32:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback