Lite bättre idag...

men har ändå inte mått riktigt ok... Tack Mipi för supporten, jag behöver det... kram....

Skall bli spännande att ställa sig på vågen i morgon bitti igen... Undrar hur mycket som har försvunnit från mig denna veckan.... Märker ju skillnad på ringar, bältet och tycker mig även se skillnad på magen... Inte riktigt lika putig som innan... ler...

Idag har jag i stort sett inte rört mig någonting, borde kanske gått ut och tagit en promenad men då humöret inte varit på topp så kände jag inte för det så idag fick det bli en slappar dag... Skall gympa i morgon och eventuellt köpa nya promenadskor (om jag gått ner 5 kg sen starten)... Så i morgon blir det en slags nystart för mig....


Zupermom....

Kommentarer:
Postat av: Grodis

Hej på dig!
Jag har nyss hittat hit, vet dock inte hur och varifrån? ;-) Men jag ville bara skriva ett par rader och säga att jag kommer följa din viktminskning med Itrim fr o m nu. Jag ska själv nämligen börja mina 10 veckor ren kur den 31 januari! *gulp*
Imorgon tisdag ska jag på första Viktminskningsgrupps-träffen (låååångt ord) och den 24:e ska jag iväg på min hälsoanalys, spännande!

Länkar till min blogg och min mail, så kanske vi kan peppa och stötta varandra?

Kram! Go girl!

2008-01-21 @ 11:44:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback