Liten miss...

Såg att jag skulle uppdaterat i måndagskväll men missade visst det... Var och tränade och det gick jättebra... Körde på i ett lite högre tempo, vet inte om det beror på viktminskningen eller att jag tränat några gånger nu som det gick bra att göra det... Men det spelar ingen roll huvudsaken var att det gick... ler...

Igår blev det ingen träning utan det var en lugn hemmakväll efter jobbet... Glömde att gå in och skriva här men eftersom inget speciellt hänt så har ni inte missat något...

Idag skulle jag tränat på morgonen men eftersom gubben skulle till tandläkaren kl 9 så blev det inget med det och jag jobbar nu fram till 21 så det får bli i morgon em i stället. Är ledig i morgon förutom vårt APT som jag måste gå på.. Där skall det bjudas smörgåstårta men jag får ta med en shaker som substitut... ler... Åker direkt från mötet till träningen så hinner jag det innan gruppträffen kl 18...

Och för att hinna träna 3 ggr denna vecka så åker jag dit på fredag fm igen. Skall till optikern kl 10 så det blir träning efter det. Vill inte gärna åka in på helgerna då jag hellre vill umgås med familjen då.

Just det ja... Det är ju vägning på Itrim i morgon oxå ju.... Hua vad spännande.... ler... Undrar om det har blivit någon skillnad där.... Det måste det ju ha blivit... Har vågen hemma minskat med 3 kg så borde ju deras visa något i alla fall tycker jag ju...

Nähä... Dax att njuta lite till av min rast...

Zupermom


Kommentarer:
Postat av: Mia

Det har med både att du tränat + att du gått mer.. man märker av det lilla meden gång!!! Hejje
håller tummarna för dig i morron!!
KRAAAM Mia

2008-01-16 @ 21:32:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback