Och vågen stannade på....

88.2 kg... Så det är ytterligare 2 kg som åkt ner i soptunnan som någon skrev till mig... ler...

Har en slappar dag idag... Har knappt rört mig, men jag orkar inte idag... Skulle vart iväg och tränat men inte ens det har jag kommit mig för... Får ta mig i kragen resten av veckan för så får det inte fortsätta...Men har ju iofs jobbat hela helgen och inte haft någon slappar dag så då är det väl inte konstigt att jag får den idag i stället...

Nu har V precis gått iväg för att göra sin första handbollsträning... Får se om han gillar det bättre än fotbollen... R sa till honom att i handboll kan man inte stå och drömma som han gjorde på fotbollen... Det gör mycket ondare att få en handboll på sig än en fotboll... Går ju inte att lägga sig och sola mitt under en match heller... asg...

Om man skulle ta och slappa framför tv´n en stund...

Kramar....

Zupermom

Fick ett samtal här nyss av en vän, hon undrade om jag skulle med och börja dansa linedance... Självklart sa jag ja... ler... Skall hem till henne och få en introduktion i morgon och på torsdag kl 18.15 drar det igång.... ler... Borde ju hjälpa vikten att försvinna lite tycker jag ju...

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: Mipi

Linedanve e ju jättebra!! COOLT! har ju dock själv ingen taktkänsla överhuvudtaget *ASG* 2 kilo rakt i sopetunnan *TUMMEN UPP* bra uttryck det där..
du får lägga en 20 för varje kilo i en burk! KRAMAR

2008-01-28 @ 20:48:29
Postat av: perny

så nu har du gått om mig :) med 0,4 kilo :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback