Så var det nytt år då igen...

Och jag skriver som en vän till mig skrev i ett sms jag fick av henne i natt... "Det här året kan bara bli bättre"... Vi har båda två vart med om sorg under året som varit jobbig att hantera...

Var på jobbet tills 21 igår, cyklade ner till våra vänner där jag åt lite mat och fick champagne... Gubben och jag har börjat med att dricka den tidigt på kvällen, annars känner man ju inte vad den smakar vid midnatt....

Sen blev det mer dricka, mycket snask och godis fast jag kände mig rätt duktig då jag inte åt alls så där jättemycket... En näve chips och några godisbitar ca 6 st och likamånga bitar ölkorv...

Sa till mig själv varje gång jag var på väg att ta nått "Nä, jag skall inte ha det, jag är redan så mätt så magen snart spricker" Vilket det kändes som att den skulle göra oxå... ler... Men det var all dricka.... ler... Måste ju börja förbereda mig för vad som komma skall.... ler...

Försökte få ut alla barn till midnatt men A blev lika hysterisk som vanligt, trots att jag bar honom och även hade satt på hörselskydd... Även inne stod han och höll för öronen... Grabben gillar inte plötsliga, höga ljud... Undrar varför???

Efter midnatt så blev det dax att spela Buzz Hollywood... Var rätt kul, men många frågor man inte kunde...

Vid halv 3 så var det dax att åka hem.. Barnen + gubben fick skjuts av det andra paret som skulle hem medans jag tog cykeln.. Behöver ju ha den idag när jag skall ta mig till jobbet om ca 5 min....

Massa kramar och en GOD FORTSÄTTNING till er alla...

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: Perny

Itrims? Du går inte med i xtravaganza? Vad är Itrim?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback