Vad är Itrim??

Den frågan kom upp nu och för att göra det enkelt för mig så säger jag att det är nästan samma som Xtravaganza... Det enda som skiljer är namnet mer eller mindre...

Var där idag på hälsoanalys och det var inget kul... Vikten är åt skogen för mycket så det är väl tur att man skall käka pulver nu då i 10 veckor... 4 påsar per dag får jag stoppa i mig samt kaffe, thé, vatten och några stavar gurka om jag känner att tuggsuget blir för stort... Detta börjar jag med på måndag... Köpte med choklad och vaniljpulver hem och fick en tomatsoppa att prova... Skall be om potatis och purjolökssoppan nästa gång. Måste ju få prova innan jag vet vad jag köper... Kan ju inte köpa grisen i säcken... ler...

Testade även deras gym idag och det gick väldigt bra.. Man är 30 sek på varje station och sen byter man station. Detta gör man i 3 varv och sedan är man färdig så gymmandet tar inte mer än 30 min varje gång... Sen tillkommer ju då givetvis ombyte ggr 2, duschning om man skall göra det men ändå.. Men 30 min 3 ggr i veckan har jag ju tid med...

Nu har en del text försvunnit igen, men kontentan av det jag saknar är: att på måndag lägger jag ut min vikt jag fick idag på Itrim samt den vikt jag får hemma på våran våg... Då kör jag igång på allvar... Och om 10 veckor har jag gått ner mellan 10-20 kg... JIPPIE!!!!!

Massa kramar

Zupermom med en dundrande huvudvärk...

Kommentarer:
Postat av: MIPI

Jag säger bara LYCKA TILL och om tiio veckor firar vi mä chokladkaka mä flytande fyllning + sorbet hallon!!

2008-01-03 @ 22:48:16
Postat av: Perny

Jaha, du mipi, ska du förstöra direkt ;) jag har redan, på sex veckor gått ner över femton, men det verkar som om det är en hårdare diet på xtravaganza. Där är det ju tre påsar och absolut inget annat, som gurka och så, och sen när jag går över från dieten så är det fortfarande hårda puckar. Inga chokladkakor med flytande fyllning eller sorbe inte ;) bara smalmat smalmat smalmat. Men va fan, jag ska ju väga 65 kilo om ett år också!

Håller dom kvar dig efter pulverdieten?

Postat av: Perny

Jo du, det var ju min plan, att strutta runt i bikini, men jag vet inte om jag hinner till sommaren, men nästa i alla fall, då jävlar!

2008-01-06 @ 18:12:44
URL: http://theperny.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback