Vart och pulsat...

och är nyss hemkommen... Och det känns så skönt i kroppen... Skall pulsa på torsdag och söndag oxå denna vecka... Skall även promenera till jobbet (är ju så långt, ironisk) idag och även ta en promenad på rasten i em...

Har packat ner 3 påsar med mat som jag skall äta på jobbet under dagen.. Jobbar ju 12-21 så alla målen blir där idag... Får ta mig en kopp té i kväll när jag kommer hem...

Uppdaterar när jag kommit hem i kväll...


Zupermom

Eftermiddagen och kvällen framför allt har vart skitjobbig... Var väldigt nära att ta mig en clementin men stod och höll i den en stund och la sen ner den igen... Varför sabba för mig redan dag 2?? Blev arg på mig själv, men tror det beror på att jag hade lågt blodsocker där en stund och kände att jag behövde något i mig... Drack en hel del vatten istället...

Men nu är det snart läggdags och  då har ytterligare en dag gått... Snart borde det bli bättre, det blir det när jag kommit in i den där fasen "kan" någonting...

Jag är stolt över mig själv att jag inte tog den där clementinen... däremot tog jag 4 st 2 cm gurkstavar när jag kom hem... Men det hade de sagt att jag kunde göra så det är ok... Skall ju inte bli varje kväll och gurka innehåller ju "bara" vatten...

Ha det så bra...

Zupermom

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback