En bra dag idag...

Trots lite tråkiga nyheter från skolan. Var där idag på utvecklingssamtal och fick reda på att det är en större kille på skolan som är elak mot honom... Det är inte han själv som berättat detta för läraren utan kompis som berättade att han fått trösta sonen på rasterna... Får hoppas att det löser sig, för så kan vi inte ha det... Usch...

Var även hos gynekologen idag... Och där bestämdes det att jag skall sterilisera mig... Det var faktiskt hon som frågade men då jag redan tänkt tanken i nått år så kändes det rätt... Så remiss är skriven till Vbg´s sjukhus... Får se när det blir dax... Gubben tycker det känns lite slutgiltligt men vi är ändå överrens om att vi inte skall ha fler mest pga sjukdomen som jag för vidare... Och sen räcker det med 3 hulliganer... ler...

Tog en sväng in till optikern oxå... Är så trött på mina gogglers... Så fort jag har håret hängande så fastnar det gångjärnen... Det är RÄTT irriterande... Hittade ett par som jag gillade och de lånade jag hem för att se hur de känns... Och de känns faktiskt bra... Tror det kommer bli dessa... Så slipper jag ha håret uppsatt jämt och ständigt... Beställer jag de i morgon så kanske jag hinner få de innan jag åker på fredag... ler... Får kolla upp detta i morgon...


Men nu skall jag sätta mig och mysa med gubben i soffan...

Kramar...

Zupermom




Kommentarer:
Postat av: Mipi

Usch då, det är hemskt ´när ens barn inte "vågar" tala om att nån e elak mot dem.... hoppas det blir bättre!!

Nice nya gloger... vill oxå ha så att man kanks slipper ha linser varje dag =)

Kramar

2008-10-11 @ 11:44:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback