Gubben gav mig diagnosen igår.... (deppigt inlägg)

Han tror att jag har en höstdeppression, och jag är inte sen att hålla med honom... Just nu är inget bra, jag mår inte bra, varken psykiskt eller fysiskt, har ingen lust med nått, vill inte jobba, inte vara hemma, bara försvinna och inte må så här... Så jag lägger ner det här med vikten lite, skippar hel/halvfarten... Måste få ordning på mig själv först...Helt släpper jag den inte men den har inte prio 1 längre... Bloggen kommer fortsätta vara så sporadisk som den har vart innan... Jag skriver när jag känner att jag fixar det...

Nätet har gått sönder, jag faller och landningen blir hård!!!!!





Kommentarer:
Postat av: Mary

Men lilla gumman! Inte ska du må så här dåligt...jag vet den perfekta iden som gör att du kommer må bättre en liten stund iaf...men d tar vi inte här, ringer om detta! du vet var jag finns nånstanns om det är nått, bara å höra av sej!

Massa varma kramissar från oss!!!

Å grodan vinkar igen...s

2008-10-07 @ 19:20:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback