Igår var sista jobbdagen...

på 1 1/2 vecka... ler... Är ledig idag och i morgon och sen på fredag har jag SEMESTER och då drar jag och syrran till Egypten... JIPPIE!!! INGA gubbar och INGA barn... Skall bli så skönt...

Har mycket att tänka igenom den veckan... Inget jag tar upp nu utan blir det så så återkommer jag.... Men jag tror att det ena kommer funka bra, men det andra????

Det gick bra hos terapeuten, fick pratat av mig lite... Behövdes tror jag...

I kväll skall jag och barnen hem till syrran och fira hennes karl samt dennes tvillingbror. Gubben bad om att få slippa... ler... Han ville ha en lugn hemma kväll själv innan jag sticker... Och det kan jag ju inte neka honom när han är så snäll och släpper iväg mig en vecka...

I morgon kväll får han däremot vara med, då skall vi hem till pappa och fira mamma som skulle fyllt 60... Det är ju även min sista kväll med familjen eftersom jag skall sova hos syrran natten till fredag då planet går 07.00 på fredag morgon... Så det gäller att jag har packat färdigt då och dubbelkollat så att allt är med...

Så detta blir det sista inlägget jag skriver nu innan jag kommer hem igen... Ni mina kära underbara vänner får klara er utan mig en vecka..

Hör av mig när jag kommer hem igen... Är så fräck så jag lämnar telefonen hemma oxå... ler...

Massa kramar...

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: mipi

Du gör så jävla rätt i att lämnar telefonen hemma!!! E de nå viktigt så skickar vi röksignaler!!

Lova att du tar hand om dig nu när du e borta... Tänka positiva tankar osv osv..



Kramar

2008-10-15 @ 19:56:55
Postat av: Anonym

Hoppas du/ni har det skönt nere i värmen, här hemma regnar å blåser det som satan...mindre kul väder alltså...uscha!

MEN vi ska besiktiga huset på onsdag! Ska bli spännande!

Massa Kramissar

2008-10-20 @ 18:19:19
Postat av: perny

Men lite uppdatering nu :) hur var semestern?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback