Liten ändring...

Jag kommer inte gå helt på helfart, utan vissa dagar äter jag 3 mål mat och 1 pulver och vissa äter jag på helfart.... Det är alldeles för mycket som händer här i mitt liv framöver så jag insåg i går kväll när jag gick igenom almanackan att det inte funkar med helfart i 5 veckor... Men jag kämpar på... Har inte riktigt fått huvudet över kanten än men jag kämpar på...

Idag och i morgon jobbar jag kväll, ledig onsd (kladdberts födelsedag) jobbar dag tor + fre... Ledig hela helgen...

Har även påbörjat lite projekt här hemma, så nu har vi börjat tömma stora grabbens rum för att riva ner tapeter, slipa, måla och sen möblera om där inne... Stackarn har ju fortfarande våra gamla vardagsrumstapeter där inne... Sen blir det kladdbertsrum och sen lilltjejjens och sen vardagsrummet... Hur skall detta gå???

Ha en bra dag....

Zupermom...

P.s. Vikten är så hemsk så den vågar jag nästan inte ens skriva ut... bläääääääääää!!!! 83.9 kg...D.s....

Kommentarer:
Postat av: perny

Men blir det inte mer påfrestande att köra så? När jag kör på helfart är det jobbigast de första tre dagarna, sen kommer man in i ketosfasen och mår mycket bättre. OM man äter mat ibland och helfart i bland så kommer man väl inte in i fasen alls? Blir det inte jobbigare då?



Bara en fundering. Men du vet säkert bäst själv, kramar och lycka till!

Postat av: Mipi

Du väger mer än mig.... även innan grav.... så jag har att ta igen sen!! Vetat du fixar detta!!

Kramar

2008-10-06 @ 21:20:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback