Jag ser det snöar!!!!

Snön vräker ner utanför och jag sitter inne och bara myser... Är så härligt... Och ungarna kan äntligen åka pulka och snowracer på riktigt... De har åkt nu i två dagar på nästan snötäckt gräs, visst det har funkat men nu så... I morgon är det utekläder på och gå iväg med ungarna till backen... ler...

Annars är allt som vanligt här hemma... Livet snurrar på i 180 och jag bara hänger med... Nästa söndag fyller lilltjejjen 5 år och jag undrar vart dessa 5 år tagit vägen...  Ni mina kära vänner som väntar barn, TA VARA PÅ TIDEN!!!! Det går så fort...

Nu skall jag sätta mig och titta ut en stund till och bara njuta...

Kramar...


Zupermom

Kommentarer:
Postat av: Mipi

undrar vart de 3,5 åren har tagit vägen + de 33-34 veckorna tog vägen de oxå??



Kraaaaaaaaaaaaaaaam



2009-02-22 @ 19:57:48
Postat av: Anonym

Jag har en fråga till dig http://theperny.blogspot.com/2009/03/min-handvaska.html

2009-03-04 @ 22:39:57
Postat av: perny

Jag vill fortfarande veta, även om du raderar mig, jag är inte spam ;)inte mer än ett vänligt kedjebrev i alla fall, kallas utmaning.

2009-03-05 @ 08:47:29
URL: http://theperny.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback