GRATTIS M2 OCH MIFFO!!!!

Idag äntligen kom Grodelina ut... Efter mycket tvekande... ler... Så nu finns det två stolta föräldrar i Åsa...

Jag själv har jobbat idag och fick även ringt ner till Gekås för att kolla om tösens jacka dykt upp och det hade den ju givetvis inte.. Men jag skall ringa på måndag igen, fast jag tror ju inte att den kommer dyka upp... Någon såg väl jackan och tyckte den skulle passa till deras barn... SUCK!!!

Sen jobbar jag hela helgen och i morgon efter jobbet kommer svägerskan med familj hit och firar lilltösen... Så det blir en fullspäckad helg... Sen på söndag efter jobbet hoppas jag att vi kan åka ner till BB och hälsa det lilla livet välkommen ut...

Kramar

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: mia

Fattar inte det här mä jackan... snåla jävlar hahaha



Ååh det är så kul mä grodelina!!



Puss å kram

2009-03-07 @ 19:49:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback