Har blivit utmanad av The Perny...

Den går ut på att man skall skriva upp vad som finns i handväskan... Så here goes!!!

* Kort på barnen (sitter på utsidan väskan, måste väl räknas??)
* Plånbok
* Almanacka
* Pennor (flertal)
* Lypsyl (flertal)
* Servetter (kan vara bra att ha)
* Tuggummi
* Kvitton (dax att rensa ur)
* Nässpray
* Tändare (flertal)
* Hårspännen
* Plastpåse
* Papper
* Halstabletter
* Pulvermat
* Hårsnoddar
* Handskar
* Huvudvärkstabletter
* Örhängen
* Kort på en kompis

Sen låg det lite skräp i oxå men det skriver jag inte upp... Snacka om att man går omkring och bär på en massa onödiga saker... ler... Tror jag vinner utmaningen Perny... ler...

Har precis kommit hem från Ullared, skulle dit och byta lite grejer jag köpte förra veckan... Hittar lite underkläder jag vill prova och går in i hytten... Lämnar vagnen utanför precis som man skall och däri ligger tösens jacka, mössa och lite varor jag plockat ihop.. När vi kommer ut från provrummet är vagnen BORTA!!! Gick runt och letade en stund men den var puts väck... Att inte folk kan ge blanka 17 i andras vagnar...

Gick till kundtjänst och frågade vad jag skulle göra... Fick tipset att ringa ner i morgon och fråga efter jackan så det skall jag göra... Fick lämnat tösen i kundtjänst medans jag gick ut och hämtade en ny vagn då hon inte gärna kunde gå ut utan jacka...

Fick letat upp en ny jacka och mössa åt henne samt plockat ihop nytt av de grejor jag lagt i den "gamla" vagnen...

Men jag kan meddela att jag just nu är ganska sur och less på folk.... BLÄ!!!!!!!!!!!!!

En arg och grinig

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: mipi

Sicken jävla idiot som snodde vagenn då?+ orka la inte plocka varor själva!! eller så vart de ett misstag..

Puss å kram

2009-03-06 @ 13:13:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback