Inte så mycket som hänt!!

Fast i morgon händer det grejor... Skall till frissan och klippa mig (så lite det går) och även göra en permanent... Har så trist rakt hår så nu känner jag att det behövs lite liv i håret... Får se om hon lyckas få till det som jag vill ha det...

I helgen åker vi, min far, min syster, systers sambo, min bror, brors barn och brors flickvän till Lalandia... Skall bli skönt att komma bort och bara vara... Bada lite och umgås med familjen... Får hoppas att "alien" inte väljer att komma ut denna helgen då vi är stand by barnvakter... Det samma gäller nästa helg då vi tar husbilen och åker till Lidköping från torsdag - måndag... Är en knallemarknad på campingen där på långfredagen och sen på påskafton är det en marknad inne i Lidköping, så det kanske blir en dyr helg... ler... Men det skall bli SÅ SKÖNT att komma ut med husbilen igen... Både jag och gubben riktigt längtar... Tyvärr så är väl inte barnen lika entusiastiska som vi är, men de får gilla läget och bara följa med... he he...

Kramar...

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: Anonym

ha en super härlig helg... vi har ju svärisarna här om Alien skulle få för sig nått hahah sen så är min lillebror i trollhättan hela april så han har lovat att ställa upp oxå =)

Kraaamaaar Hoppas du njöt hos frissan ;)

2009-03-31 @ 22:06:54
Postat av: mia

ha en super härlig helg... vi har ju svärisarna här om Alien skulle få för sig nått hahah sen så är min lillebror i trollhättan hela april så han har lovat att ställa upp oxå =)

Kraaamaaar Hoppas du njöt hos frissan ;)

2009-03-31 @ 22:07:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback