Jag har ingen energi...

eller ork att göra någonting... Huset ser ut som jag vet inte vad, barnens rum skall vi inte ens prata om, tvätten ramlar snart ut genom tvättstuge dörren och ut i hallen, trädgården är inte bättre den... Tror det är för mycket som måste göras för att jag skall orka ta tag i det... får nog ta ett rum i taget och hoppas att det blir bättre allt eftersom... Men det var ju det där... man skall ju börja oxå...

Sitter framför datorn så fort jag är ledig från jobbet, gör ingenting... borde ju kunna sätta igång en maskin tvätt... men gör jag?? nope... så tvätten växer... BLÄ!!! har ju bara mig själv att skylla...

Får ta tag i detta i helgen... låta datorn vara avstäng, sätta barnen på att plocka undan i sina rum innan simskolan, skicka gubben med dit och jag hemma och röjer... sen när gubben kommer hem igen så fortsätter vi och sen på em försvinner jag och dotra på kalas hos min lilla guddotter... fast lilla och lilla är väl fel ord.. hon blir ju 5 år... jösses vad tiden går fort...

men åter till ämnet... sen när vi kommer hem igen så fortsätter vi (familjen) tillsammans och gör så mycket vi hinner... Det återstående borde vi hinna med på söndag så huset ser ok ut på em.. så vi kan ha en lugn och skön kväll tillsammans och kanske sätta på datorerna igen..

Låter inte det som en bra plan?? Det tycker jag... Så så får det bli...

En trött och orkeslös

Zupermom

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback