Skäms...

Är så dålig på att uppdatera här, har ingen bra ursäkt... Men en kan vara att jag tycker att livet går sin gilla gång, det händer inte så där jättemycket i mitt liv just nu... Fast sommaren har ju varit underbar...

Var i väg 2 veckor efter midsommar med husbilen... Åkte runt i vårt vackra land och bara njöt... Fick tillbaka den i augusti och åkte då iväg igen i 2 veckor. Då blev det Skara, Öland, Vimmerby, Nyköping, Örebro, Stockholm, Trosa, Konstantinopel, Hässleholm och rodelåkning i Laholm...  Inte nödvändigtvis i denna ordning... ler...

Har idag lämnat tillbaka bilen till svägerskan, snyft... Men den kommer väl tillbaka någongång... ler... Fast kanske, kanske till våren att vi har vår EGEN husbil... Har några på lut men är väl inte helt 100 på att det kommer att bli någon av dessa, men en liknande i alla fall...

Igår fick jag löshår isatt av en kollega... Är superduper nöjd, skall bara färga allt hår i samma färg så man inte ser så stor skillnad på det... Det är det iofs inte nu heller, men snyggast om det är i samma skala... Skulle färgat idag men insåg innan jag satte igång att jag har ingen borste som man skall ha till löshår hemma, den får jag i morgon så det blev till att vänta..

Skall till Ödeshög i helgen för ett husbilsmöte... Kan bli väldigt intressant... hmmm...

Var iväg förra helgen till Smögen och träffade nya bekanta med husbil samt lärde känna en hel del till... Väldigt trevligt... Blev iofs inte direkt impad av Smögenbryggan och Smögenräkor... Räkorna var vattniga och smakade ingenting... Finns bättre här nere då... Bryggan man hört så mycket om var liten... Vi var ju inte där på högsäsong men kan tänka mig att det är ännu trängre då och ännu större risk att råka hamna i vattnet... Var bara tur att inget hände nu när vi var där... Nä, så dit behöver jag inte åka igen...

Skall på kusinträff snart oxå... Vi börjar bli stora nu alla kusiner... ler... Och dax att lära känna alla respektive som börjar komma in i familjen... Minns hur mina föräldrars kusinträffar brukade sluta... ler... Förmodligen blir det väl INTE lika blött på vår som deras var... ler...

Men nu har jag uppdaterat er lite i alla fall om vad som händer i mitt liv... Dvs ingenting... ler...

Massa kramar...

Zupermom

Kommentarer:
Postat av: Mipi

Men nytt för mig stackars mammalediga människa att läsa!!! haha

Smögenbryggan e inte rolig på midsommar haha mångagånger jag har vart på g ner i vattent huua

2009-09-04 @ 22:08:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback