Snart så kanske kanske....

Har ju haft ögonen öppna efter en egen husbil ett tag, och nu kanske, kanske vi har hittat den... Har idag vart och provkört den och JAG ÄLSKAR DEN!!! Stor som ett hus, man sitter som en kung, man ser ut genom fönstren som en kung... och alldeles underbar... Det enda som inte är så underbart med den är ju priset då... Fast det kanske vi kan få ner lite till

Här kommer en länk till underverket...

http://data.bytbil.com/largepics.cgi?size=1024&allpics=1&seller=forsberghyssna&regno=TES985&picname=http://data.bytbil.com/images/forsberghyssna/TES985-1000.jpg&look=forsberghyssna

Vet inte om jag lyckades med att få in den som en klickbar länk men annars får ni väl kopiera den...

Så i morgon när gubben kommer hem från konferansresan med Silja Line så börjar operation övertalning... ler... Han har börjat fundera på att importera en husbil i stället, men jag tror vi kommer hamna på samma summa i slutändan ändå så vi får väl söka reda på lite mer info om importer.

I morgon kväll blir det spännande... ler... Då skall jag och några tjejer till gå på Chippendales... ler... Har drömt i många år att få se dom.. Skall bli kul att se om de är så bra och snygga som jag önskar... ler...

I kväll skall jag och barnen mysa lite med räkor, kräftor, läsk och lite vin... Får ju passa på när gubben inte är hemma... ler...

Så nu skall jag ägna mig lite åt barnen...

Kram...

Zupermom

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback